7 maart 2013

Gepimpt pronkrek met een vleugje Neon!

Nu de winter toch echt wel voorbij is werd het tijd om mijn pronkrek te veranderen richting de lente. 
De neonkleuren zijn helemaal in tegenwoordig en met een paar kleine accenten ga ik daar helemaal in mee! 

Heb neonwol gekocht bij de Action en mijn borduurring veranderd. 

Ook mijn huisjes kregen een neon touch met roze masking tape. 


Kootje heeft een fluoriserende halsband om :-)! 

Het &-teken kocht ik bij de Xenos en heb ik beplakt met neon inpakpapier! Kleine veranderingen met een groots resultaat!

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal flitsend uit.

    Doei Doei Greet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, je bent lekker bezig geweest met die roze neonkleur.
    Ik wilde je nog even bedanken voor het lieve medeleven wat betreft de operatie van mijn moeder.
    Ik ben nu weer heerlijk thuis met een opgelaten en dankbaar gevoel.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn leuk. Laat maar horen!